35

سابق مس ورلڈ منوشی کی بولی وڈ میں انٹری

دو سال قبل ’مس ورلڈ‘ منتخب ہونے والی بھارتی دوشیزہ منوشی چھلر کے حوالے سے گزشتہ برس ہی یہ چہ مگوئیاں شروع ہوگئی تھیں کہ وہ بھی فلمی دنیا میں انٹری دیں گی۔اگرچہ مس ورلڈ کا اعزاز چھنتے ہی منوشی چھلر کچھ میگزین کے سرورق پر دکھائی دیں تھیں، تاہم انہوں نے فلموں میں انٹری کا عندیہ نہیں دیا تھا۔رواں برس مئی میں یہ خبر سامنے آئیں کہ منوشی چھلر بولی وڈ میں انٹری دینے کے لیے راضی ہوگئی ہیں.

وہ ممکنہ طور پر اکشے کمار کی ہیروئن بن کر اداکاری کی شروعات کریں گی۔اور اب اس بات کی تصدیق کردی گئی کہ منوشی چھلر بولی وڈ کھلاڑی اکشے کمار کی ہیروئن بن کر فلمی کیریئر کا آغاز کریں گی۔ منوشی چھلر تاریخی فلم ’پرتھوی راج‘ سے فلمی کیریئر کا آغاز کریں گی۔رپورٹ میں بتایا گیا کہ ’پرتھوی راج‘ کی ٹیم نے اس بات کی تصدیق کردی کہ منوشی چھلر کو بطور ہیروئن کاسٹ کرلیا گیا ہے جب کہ خود دوشیزہ نے بھی فلم میں کاسٹ کیے جانے پر خوشی کا اظہار کیا۔

’پرتھوی راج‘ ہندوؤں کے سابق بادشاہ پرتھوی راج چوہان کی زندگی پر بنائی جانے والی تاریخی فلم ہوگی، جس میں اکشے کمار ہندو بادشاہ کے روپ میں دکھائی دیں گے۔منوشی چھلر فلم میں اکشے کمار یعنی پرتھوی راج چوہان کی بیوی شہزادی سنیوگیتا کا کردار ادا کرتی دکھائی دیں گی۔یش راج چوپڑا کے بینر تلے بننے والی اس فلم کی ہدایات چندرپرکاش دویدی دیں گے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں