ہائیرایجوکیشن کمیشن کا ایم فل اور پی ایچ ڈی ڈگریز کے حوالے سے اہم اقدامات

اسلام آباد:ہائیرایجوکیشن کمیشن کا ایم فل اور پی ایچ ڈی ڈگریز کے حوالے سے اہم اقدامات ،اطلاعات کے مطابق ہائر ایجوکیشن کمیشن (HEC) کی کوالٹی ایشورنس ایجنسی (QAA) نے ماسٹر ریویورز کے وسائل کو تیار کرنے کے مقصد کے ساتھ پوسٹ گریجویٹ پروگرام کے جائزہ لینے والوں اور مضامین کے ماہرین کے لیے ایک روزہ صلاحیت سازی ورکشاپ کا انعقاد کیا

اسلام آباد میں منعقد ہونے والی اس تقریب میں ملک بھر سے تیس مبصرین نے شرکت کی۔ QAA ملک میں اعلیٰ تعلیمی اداروں کی کارکردگی کا جائزہ لیتا ہے اور یونیورسٹیوں کے MS/MPhil اور PhD پروگراموں کا جائزہ لیتا ہے تاکہ ان پروگراموں کے معیار کے ساتھ ساتھ کم از کم معیارات اور رہنما خطوط کی تکمیل کو یقینی بنایا جا سکے۔

ڈاکٹر شائستہ سہیل، ایگزیکٹو ڈائریکٹر ایچ ای سی نے افتتاحی سیشن میں بطور مہمان خصوصی شرکت کی۔ انہوں نے کہا کہ ایچ ای سی یونیورسٹیوں اور اس کے جائزہ لینے والوں کو سہولت فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے۔ انہوں نے امید ظاہر کی کہ یہ ورکشاپ جائزہ لینے والوں کو بیرونی تشخیص کی مجموعی حرکیات کو سمجھنے، پوسٹ گریجویٹ پروگرام کے موثر جائزے کے لیے درکار فریم ورک کو سمجھنے، اور ایک بامعنی پوسٹ گریجویٹ پروگرام کی جائزہ رپورٹ تیار کرنے کے قابل بنائے گی۔

ناصر شاہ، ڈائریکٹر اور انچارج QAA نے کہا، “یہ تربیت پروگرام کے جائزہ کے عمل کی تاثیر کے ساتھ ساتھ معیار کو بہتر بنانے میں مدد کرے گی”۔شرکاء نے ورکشاپ کے انعقاد پر ایچ ای سی کا شکریہ ادا کیا اور امید ظاہر کی کہ یہ انہیں پوسٹ گریجویٹ پروگرام کے موثر جائزہ کے لیے درکار فریم ورک کو سمجھنے کے قابل بنائے گا۔

اپنا تبصرہ بھیجیں