سبزیاں آپ کو صحت مند رہنے میں کس طرح مدد کرتی ہیں؟ ماہرین نے بتادیا

تازہ سبزیوں کی اہمیت اور انہیں اپنی خوراک میں شامل کرنے کی ضرورت کو سُن کر ہم بڑے ہوئے ہیں لیکن کبھی کبھی ایسا بھی ہوتا ہے کہ ہمارا سبزیاں کھانے کا دل نہیں کرتا۔

بہر حال، ان کے بھرپور فوائد کے بارے میں یاد دلانا ہمیشہ اچھا ہے اور یہ کہ وہ وٹامنز اور معدنیات کے سب سے سستے ذرائع میں سے ہیں، یہاں ماہرین غذائیت ہمیں سبزیوں کے صحت سے متعلق فوائد اور اہمیت بیان کررہے ہیں۔

سبزیوں میں غذائی ریشہ کی اچھی مقدار ہوتی ہے جو ہاضمہ کی صحت کو بہتر بناتی ہے۔ یہ ریشے ناقابل ہضم کاربوہائیڈریٹ ہیں جو نظام ہاضمہ کے ذریعے خوراک کو منتقل کرنے میں مدد کرتے ہیں۔

مختلف مطالعات اور رپورٹس کے مطابق سبزیوں کا زیادہ استعمال قلبی امراض سے متعلق اموات کی شرح کو کم کرنے اور خطرے کے عوامل کو دور کرنے کے لیے مددگار ثابت ہوتا ہے، سبزیوں میں سیر شدہ چربی، ٹرانس چربی اور کولیسٹرول کی مقدار کم ہوتی ہے۔

کینسر کے خطرے کو کم کرنے کے لیے پودوں پر مبنی غذائیں، خاص طور پر سبزیوں کا استعمال کریں۔ سبزیوں کے مواد، خاص طور پر اینٹی آکسیڈنٹس، جسم کے خلیوں کو آکسیڈیٹیو نقصان سے بچاتے ہیں، اس طرح کینسر کے خطرے کو کم کرتے ہیں۔

سبزیاں کھانے کے لیے بہترین غذاؤں میں سے ایک ہیں جو آپ کی سوزش کو روکنے میں مدد کرتی ہیں۔ وہ اینٹی آکسیڈینٹ اور فائٹو کیمیکلز سے بھرپور ہوتے ہیں۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ سبزیوں سے بھرپور غذا آپ کو تمام ضروری غذائی اجزاء فراہم کر سکتی ہے اور بہت سی بیماریوں سے بچنے میں بھی مدد دیتی ہے۔ مختلف رنگوں میں سبزیوں کی ایک رینج کا استعمال کریں تاکہ آپ کے جسم کو ضروری غذائی اجزاء کا مرکب ملے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں